onsdag den 6. november 2013

Squashkage

Fra Sønderjysk kaffebord d. 27.11.13



6 æg
250 g farin eller 200 g sukker
5 dl salatolie
1 groft revet squash
600 g mel (måske lidt mindre)
1 tsk. bagepulver
3 tsk. natron
4 tsk. vaniljesukker
1 tsk. stødt nellike
4 tsk. kanel

Osteglasur:
200 g flødeost
2 spsk. flydende margarine
250 g flormelis
1 stor spsk. kakao

Bages ved 190° i ca. 30 min. i en bradepande.

Kagen lægges sammen med abrikosmarmelade

Jeg har gengivet opskriften med de oplysninger jeg har fået, og beklager at der ikke er mere vejledning med. Jeg har ikke afprøvet opskriften, men den smagte rigtig godt da jeg fik den til det Sønderjyske kaffebord J

Jeg har ikke fået oplyst hvor opskriften stammer fra. Så til dig der havde opskriften med: Send mig gerne lige en besked med hvor opskriften stammer fra, så jeg kan undgå at krænke nogens ophavsret!!!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar