torsdag den 29. marts 2012

Fantastisk når familien tager hensyn

I weekenden var jeg til navngivning hos  mit lille nye bonus barnebarn og 3 års fødselsdag hos hans storebror, og jeg synes lige i skal se hvad min fantastiske bonusdatter havde produceret i dagens anledning - alt sammen i glutenfri udgave - bare for at jeg også kunne spise af det.

Glutenfrie cupcakes



Glutenfrie popcakes med grøn chokoladeovertræk
Hvor er det dejligt når der bliver taget hensyn, og man bare kan tage til fest uden at skulle medbringe sit eget hjemmebag. Der var glutenfrit brød til brunchen på kroen hvor vi skulle spise, og efterfølgende et væld af kager derhjemme.
Men jeg må virkelig sige, at jeg føler mig priviligeret, så meget som min familie generelt tager hensyn til min cøliaki. Uanset hvornår jeg kommer på besøg hos min søster, svigermor eller bonusbørn, er der hjemmebag til mig, det sætter jeg virkelig stor pris på. Jeg håber i andre er lige så heldige.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar